10:e

Lite bilder från igår:













......................................................................................................................................................

Gjorde ett ernst-citat på väggen ovanför fönstret i köket igår också. ville inte att det skulle se helt
perfekt ut, gillar när det är lite mer slarvigt. Om nån timme blir det iaf till att måla klart väggarna
också, har fortfarande väggarna ovanför skåpen kvar :P Sen antar jag att ni ser att det inte är så
perfekt målat så det ska också fixas.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha men ååh det är ju klockrent ju! Jag tycker fan det blev snyggt, men faktiskt så ser det inte speciellt slarvigt ut.. om jag får säga det själv så tycker jag att den röda väggen är mer slarvigt målad :p

2011-04-10 @ 18:34:51
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0