Pulling teeth

Sitter och retar mig på att jag har tandvärk och funderar på om jag ska se en film eller lägga mig.
Var iaf hem till äldsta syrran och firade Linus 2 års dag. tog väl endel bilder, mest på linus.
Tänkte lägga upp dom bilderna jag gillar bäst iaf. På måndag blir det nog iaf att dra till tandläkarn och
dra ut mina visdomständer, har haft cpont i båda på vänstra sidan sen i torsdags. Fyfan, först förkyld
med feber i 2 veckor sen tandvärk. (y)










............................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Hanna Wild

Haha ja, han är fan bäst!

2011-04-04 @ 20:06:51
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0