Tidsfördriv.

Känner inte för att lägga mig än och kom på att syrran utmanat mig på bloggen, så här kommer 8 sanningar
om mig själv !

1. Jag är svartsjuk som ett as.

2. Jag gillade att umgås mycket med farsan när jag var liten & göra allt som han gjorde. typ fiska, tälja
och såna saker. :>

3. Jag har extremt bra hörsel, nästan lite för bra ibland haha.

4. Jag har svårt att lita på folk.

5. Jag kan inte se en fot utan att tänka på Ernst.

6. Jag stör mig på folk som frågar om jag dricker kaffe och när jag svarar nej så säger dom "äh, du lär dig"
varför i hela helvete ska jag lära mig att dricka nånting som jag tycker är äckligt ?

7. Jag har spelat trummor.

8. Jag har funderat på att bli kirurg, fast det blir nog aldrig av. tror jag nöjer mig med att se på såna program
istället. kan vara jävligt intressant det med !


Jag utmanar: alla som vill !

Tycker vi tar och lägger upp en töntbild på det här också.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha vafan jävla Ernstfot. Du har ju fan en ernstfot nu :p

2011-04-17 @ 09:59:37
URL: http://meeelalee.blogg.se/
Postat av: melinda

sv: Haha samma här!

2011-04-20 @ 19:18:30
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0