Brändåsen.

Sitter i Västerås med en Laika i knät. Kom hit för ca 2 timmar sen !
Det var iaf mysigt att sova i stugan, spelade yatzy, plockade blåbär, var hem till faster och hälsade på
och så var vi till Helvetesfallet och Storstupet, jag har varit dit för många år sen, verkligen värt att se !
Gillar speciellt Helvetesfallet. Känns nästan som man ska ramla ner, haha. Världens finaste skog är det
där också, ser ut som värsta trollskogen. :>
Som jag lovade så kommer jag lägga upp en jävla massa bilder i detta inlägg.

När jag väntade på att syrran och farsan skulle hämta mig


Yatzy




Lekte lite med ficklampan




Klart Ernst måste få följa med




Manligt




















Farsan och faster








Syrran vid Laxtjärn






Ernstigt




Fridlyst träd








Mot Helvetesfallet


Helvetesfallet








Storstupet














Gonatt !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det var urmysigt. Älskar att vara i skogen, bland det bästa som finns!



Himla fin bild det blev på oss tre alltså, ska bli kul att få hem förstoringarna sen :)

2011-07-21 @ 18:59:04
URL: http://meeelalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0