Rosa huset.

Börjar få ganska ont i halsen känner jag .. Gick upp rätt tidigt imorse för att ta bussen till Tuvan (ska gå
på nåt fotogrejjs nu i sommar) men bussen dök aldrig upp så jag fick lov att gå, stressade som fan eftersom
jag hade en tid att passa. När jag väl var där så upptäckte jag att jag hade råkat gå dit en timme för tidigt !
Var rätt sur förrän jag träffade syrran och Thomas, dom tyckte att jag kunde vara med på kubb så det var jag.

Och nu sitter jag hemma i Ernsttröjan och har nästan precis kommit hem från rosa huset, var där med Karin.
Ganska kul, en massa band som spelade och sånt. Tog endel bilder också;


Nåt tjejband som jag inte minns namnet på


Tempory




Lite eld




Karin i ett träd


PiPKiN


Pelle


Rapunzel och Mats



Gonatt !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHAHAHAHA rapunzel xD jag döööör!!

2011-06-18 @ 12:25:29
URL: http://meeelalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0